Placeholder for BVD2279 Re think Re act Campagnebeelden7BVD2279 Re think Re act Campagnebeelden7
Re-think Re-act

De Droomkeuken — Sjaak Lan­gen­berg & Rosé de Beer

Door te kauwen op taaie vraagstukken rondom eenzaamheid, tijdgebrek, consumentisme en emotie-eten proberen social designers en kunstenaars Sjaak Langenberg & Rosé de Beer erachter te komen welke honger we echt willen stillen.

Diepere verlangens

Wat staat er bij jou op een te laag pitje? Wat smaakt naar meer? De Droomkeuken gaat níet over de keuze voor een Quooker of de kleur van de keukenkastjes, maar over diepere verlangens. Door te kauwen op taaie vraagstukken rondom eenzaamheid, tijdgebrek, consumentisme en emotie-eten proberen social designers en kunstenaars Sjaak Langenberg & Rosé de Beer erachter te komen welke honger we echt willen stillen. In het najaar van 2022 stond De Droomkeuken op de Brightlands Campus Greenport Venlo. Daar fungeerde het als werkplaats, interviewsetting en presentatieplek. Studenten van de opleiding HAS Healthy Living in Venlo ontwikkelden parallel aan het onderzoek prototypes voor producten die inspelen op onderliggende behoeften van ons eetgedrag.

Website:
www.sjaaklangenberg.nl

Placeholder for Sjaak Langenberg Rose de Beer De DroomkeukenSjaak Langenberg Rose de Beer De Droomkeuken

Re-think Re-act wordt mede mogelijk gemaakt door:

Placeholder for Logo Vriendenloterij FondsLogo Vriendenloterij Fonds
Placeholder for Logo CultuurimpulsLogo Cultuurimpuls
Placeholder for Klant provincie Limburg 346x181Klant provincie Limburg 346x181
Placeholder for MFO LOGO RGB DONKERBLAUW SMALLMFO LOGO RGB DONKERBLAUW SMALL
Placeholder for Logo Prins Bernhard CultuurfondsLogo Prins Bernhard Cultuurfonds

Subprojecten